Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Gati mykad baru ?
Tuesday 17 April 2012 | 8:11 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


Semalam saya ade bagitahu ic ataupon mykad saye hilang kan. Tak tahu ? Bace kat sini -> Klik sini !   Saya dah call semua sdare mare saya, mintak tolong diorang carikan. Mane la tahu kot-kot jatuh kat rumah dorang. Lagipon, sebelum nie, ic saya ade je. Minggu lepas-lepas, saya abihkan mase saya kat umah mak saudara. Tak pergi mane-mane pon. Lepas tu, tadi sepupu saya bagitahu die tak jumpe pon ic saya kat rumah die. Die dah cari kat semua tempat. Arghhhhhhhhhhh !!! Stress kot ic hilang. Kalau menangis bertimba-timba pon dah takde gunenye dah. Mende dah jadi. Tadi saya dah bagitahu kat mak pasal ic saya hilang. Mak bising jugak la sebab saya cuai. Yup, memang saya cuai ! Hurmmm, sebak je bile dengar mak cakap macam tuh. Tapi, cover2 la. Buat macam takde pape yang berlaku. Mak pon dah tahu da, sepupu saya tak jumpa ic saya kat umah die. 


Amik bekas yg mak bli utk letak ic dgn lesen tu. takla ilang. awak degil, mk dh ckp tak dgr.


Ouhhh, dalam mesej pon mak still tegur kecuaian saya. Saya tak suke la gune bekas yang isi ic tuh. Er, kasik beg duit saya nampak besar  gedabak jerk. Hurmm, lepas nie nak or taknak, memang kena gune jugak la bekas tuh ! Nanti, kena marah lagik.  ;-(  Besok, mungkin saya pergi buat ic baru, nak ganti semula ic saya yang hilang tuh. Tadi saya sempat google kos yang saya kena bayar kalau ganti ic baru. Nak tahu berapa ? 



Cekidouttttttt..........



* klik gambar untuk jelas *



Phewww, RM110 tuh. * sebab kali pertama hilang *  Mahal kot ! Memang saya kaya la kan nak bayar semua tuh. Abih gak la duet poket saya untuk bulan nie. Pffftttttttttttttt !!!!!!!


Haa, nie harga ganti rugi mykad untuk WARGANEGARA MALAYSIA sahaja okeyh. Bukan nye untuk warganegara laen. Yang bukan warganegara pulak, kalau nak tahu berapa jumlah yang perlu dibayar kalau nak renew semula mykad, boleh tengok kat page JPN -> Klik sini ! . Ataupon nak tahu dengan lebih lanjut tentang mykad ataupon ic anda, boleh tengok sini  -> Klik sini !







← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)