Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Ape yang tak kena ?
Tuesday 22 January 2013 | 1:52 am | 1 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hello fellas !


See, dah lame sangat laa aku tak post entry since december tahun lepas. 
Dah masuk new year dah pon.
 Btw, happy new year ! 
Walaupon lambat wish, tapi still nak wish jugak ! Hekhek ~

This semester, aku duduk dengan roomate baru.
 Alhamdulillah lah, dapat roomate yang lain. 
Bukan roomate yang sama.


Tapi.....


Tu laa, 
Mungkin aku ni memang hidup takley nak bergaul dengan orang lain agaknye. 
So farr, aku boleh terima lagi la ape yang roomate aku buat. 
Eventhough mulut nie still nak membebel-bebel kannn.

Setiap hari kene tido bukak lampu okeyhh.  =.= 
Even kat rumah tak pernah pon berjage lampu time tido.
You know what, tak elok sebenarnya kalau tido bukak lampu.
Sebab badan tak cukup tak rehat.
Tapi, aku oke2 je la. Masih boleh terima laa ape yang die buat tu.

Then, time aku tido.

Patut ke die bukak pintu bilik luas2.
Lepas tu berborak dengan kawan die sampai tak hengattt dunia.

Gelak bagai nak rakkk.
Ya Allah, bising !
Tapi, aku oke jea. So far, takde lagi laa nak pergi terajang pintu bilik tu kuat2 kan.

Time keluar bilik, biarkan pintu terbukak luas2.
Dah laa bilik nie jadi tumpuan. *kadang2*
Orang datang nak fotostat la, print la, topup laa.
Seriously, yang ni memang aku tak suke. Macam takde privacy langsung !
Eh, kat rumah aku cume duduk sorang2 je taw.
Tapi, tak penah bukak pintu luas2 macam tu !

And bila kena turn akuuuuuuuuuuu !
Macam2 tak boleh buat.
Tak dinafikan la, aku suke kunci alarm sebab aku nak bangun siapkan kerje.
And kadang2 tu aku mane sedar and tak dengar langsung bunyi alarm.
Bukan nye aku saje2 taknak bangun.
Masuk kali nie, dah 2 kali dah aku kene sound dengan die sebab alarm fon aku.

Lepastu siap buat muke lagikkk.
Euww, sikit pon aku tak heran sebenarnya.
Jangan sampai nanti aku suruh kau tutup lampu time tido suda laa !







← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)