Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Saya letih sangat ! Awak faham tak ?
Friday 28 December 2012 | 2:02 am | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hello fellas !


Err, tajuk ntah pape. *tolong abaikan*

Ehhhh, korangg2 !
Semalam saya pergi berjimba dibandar dengan parents.
Seriously, letih siotttt ! *tak tipu*

Keluar pagi, then malam baru balik rumah.
Alaaa, bukan nye berjalan sangat pon.
Duduk je banyakkkkkk. Huhhh !

Pagi tu, pergi service kereta.
ya Allah, punye laa ramai orang kat situ yang datang nak service kereta.
Kitorang yang dapat 1st turn, balik lewat daripada orang yang datang lewat tu tahu tak ?
4 jam kottt nak tunggu kereta siap baiki. *kematu montot duduk lelame*
Padahal, setakat belek2 jerrrr. *geram*

Tak kisah la bab yang kene tunggu lame tu.
Mak saya dah macam wartawan dah gayanya.
Semua orang yang masuk kat waiting room tu.
Confirm2 lah die tanye itu ini. *pening*
Saya cuma diam je, malas nak masuk campur hal orang tua2.
Macam2 lah diorang borak.
Hot issues is kereta, felda, pelajar, projek, kahwin mude and watsoeva. *malas taip panjang lebauuu*

Sometimes, ade certain2 part tu. Diorang dah macam ustaz dan ustazah pilihan dah.
Bagi nasihat itu ini. *saya buat2 tak dengar*
HAHAHA.
Kejam tak saya ?
Ehh, i dont care !  :D

Bila pergi hospital, ade babak nangis2 pulokkk.
Part ni, saya buat2 tak nampak je. Hewhew.
Biasa la tu, touching2 kannnn.
And, at the same times i met my cousin.
I miss her a lotttt ! *salam pelok ciommm*

Ohh ya !
Malam tadi celebrate birthday sdare mare den.
Penuh kot perut saya.
Alhamdulillah, syukur dengan rezeki yang Allah kurniakan.  (:









← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)