Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Sori,... ;(
Friday 4 May 2012 | 8:04 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


Semalam saya sibuk sepenuh mase. Online pon sekejap je. Dari pagi keluar rumah, dah malam baru balek. Harini pulak saya sibuk separuh mase je. Tak keluar mane-mane pon. Dok umah jerk. Esok pulak ??? Em, tak tahu lagi, sebab esok pon saya keluar jugak. Esok cousin saya kawen. So, saya akan berada di Panching Selatan seharian lah agaknye. *tengok keadaan*  Korang tahu tak Panching Selatan ? Kalau tak tahu, gune la khidmat google maps korang tuh yerk ! Mase kat kolej dulu-dulu, saya selalu bukak google maps. Maklum la, kaki saya suke berjalan-jalan. Tapi, saya tak tahu jalan. Ngeh3. So, google maps is de best solution. Haa, sekarang pon masih setia lagi dengan google maps okeyh. Kenape tak gune GPS ? Er, sori la. Saya tak mampu nak beli lagi. ho3.  ;p


Ouhh, saya bukan la pengarang yang hebat. So, abaikan lah intro saya yang mengarut-ngarut kat atas tuh. Berbalik pada topik saya malam nie "SORI". Kenape pulak nak sori-sori nie ? Meh tengok gambar bawah nie dulu.


*klik gambar kalau tak jelas*

Korang nampak tak dalam kotak yang saya highlight kaler biru tuh ? Da siap letak anak panah kaler merah besaw-besaw lagi. Nampak tak ? Inbox saya ade 99+ msg. Sori la kengkawan, saya tak cukup tangan nak reply. Lagipon, saya nie bukan la 24jam dok mengadap laptop sambil online yerk. Kalau online pon, kadang-kadang saya bukak jerk. Tapi tak care pon. Saya suke online sambil buat keje. *hobi saya lettew*  Tapi, saya takde la spend time untuk balas msg-msg korang sepanjang mase. Mane yang sempat saya reply, saya reply la. Kadang tuh, sampai berbulan-bulan baru saya reply. Kesian kat korang, tapi saya sibuk la. Dengan assingment, test, kuiz n blablabla. So, takde mase sangat nak ngadap-ngadap mende camnie. Sekejap-sekejap boley la. 


Sekarang pulak, saya cuti. Makne nye saya tak bz laa. Tapiiiiii...................broadband pulak buat hal. Maklum la, saya bukan la anak orang bandar. Kat kawasan rumah saya takde celcom 3G. Tapi, maxis 3G ade la. Memandangkan saya nih pengguna setia CELCOM BROADBAND, susah sikit la nak online. Loadinggggggg je memanjang. So, saya sempat reply msg mane yang sempat je. Sori ye kengkawan. Saya cube reply msg-msg korang A.S.A.P okeyhh.. ;)  Jangan la marah-marah, lepas tuh post kat status, "dak perempuan nih suke ramaikan kawan dorg jerk, reply msg tak nak n blablabla". Mungkin die ade masalah yang awak tak tahu. So, tak perlu nak marah sampai maki hamun begitu sekali dekat status okeyh. Tolong la sabar. Setiap masalah ade jalan penyelesaiannya.... PAPAI.




#Sori-kalau-ade-yang-terase.








← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)