Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Ouh abang kacak #3.
Sunday 13 May 2012 | 11:00 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


Aiyyakkk, Pepagi bute lagi da kena mandi da. Beku rase badan. Sejukkkkk nye, tak payah cakap la. Dah macam dok kat London dah ha. Eh, bukan-bukan...tak nak London, nak Korea. Euww, best sikit kan dari London. Ngeh3. Macam over la pulak kan, bangun awal-awal pagi, pastuh dapat pulak mandi dengan air batu. Phewwww, tak ley blahhh. Layan je laaaa...... As usual, ayah akan anta saya pergi blaja kete. Tapi hari nie, ayah just anta kat pejabat abang kacak. Dalam 7.15 macam tuh saya sampai kat pejabat abang kacak. Aiseyyy, sunyi sepi. Takde orang pon kat kawasan tuh, macam dok lam gua je rase. So, saya decided pergi terminal. Pusing-pusing kat terminal kejap. *kat situ ramai jugak orang tengah tunggu bus* 


Dalam pukul 8, saya dengan abang kacak gerak pergi PMC. Lepas tuh tunggu die siap makan kejap, then die ajar saya buat parking. Lagipon, semalam saya dah skip parking. So, hari ni kene buat jugak la parking. Haaa, saye ade kawan baru. Woootttt.....wooootttttttt.... Best borak dengan die, sebab die tuh jenis HUHA-HUHA sikit. Kire nye boley ngam la ngan saye walaupon baru kenal. Abang kacak just lepas kan kitorang dua orang. Mase buat parking tuh, kene buat turn by turn. Orang ramai tak payah nak cakap la. Saya pulak jenis gabra, tak ley ade orang tunggu-tunggu kat belakang. Gelabah je banyak. Lepas tuh, kete pulak mati...mati...dan matiiiiiiiii. Errrrrr, memang tak la kan. Lepas tuh, abang kacak datang......kete tuh pulak elok, tak mati pon. Lepas tuh, die siap cakap, "Haa, boleh pon bawak. Saje je nak soh along datang sini kan". Waaa, mane adeeee.....tak ponnnn... Last-last, abang kacak dok kat situ. Kesian kan, kene dok tengah panas. Dah macam si gadis-gadis yang dok pegang payung kat F1 tuh je gaye nye. Kene dok bawah matahari. Cume takde payung je. Die just pakai cap + speck. Ouhhh, awesome !  ;)



Psssss : Saye takotttttt....Test da nak dekat da !   ;(







← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)