Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Ouh abang kacak #1.
Thursday 10 May 2012 | 9:49 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


Hari nie da masuk hari kedua saya belajar kete. Maksud nye da 4jam la, sebab 1 hari saya belajar 2 jam. Tapi, mase hari mule-mule tuh, saye belajar basic je. Maklum la, saya memang tak pandai langsung bawak kete. Die ajar saya 1 jam je. Total 1st day dengan hari nie baru 3 jam. Phewww, sakit abih badan-badan nie. Opsssss, takde la seluruh badan, menipu sangat lettew kan ! Sakit sikit-sikit jerp. Tadi abang kacak ajar naik bukit. Wooottttttt.......woooooooootttttttt....tinggi giler bukit die ! Rase nak terbang abih jantung n segale mak nenek yang ade. Gerun la. Bile saya cakap kat abang kacak, die cakap pe taw ? Die cakap, bukan nye kite nak gi baling diri kite kat sane. Emm, memang la,..Tapi saya takuttttt ! Dah siap bukit, die ajar parking pulak. Stereng kete die tuh tak yah cakap laaaaaaa. Ketat giler-giler kottttttt ! Betol la cakap maksdare saya, die tak larat nak buat parking, sakit abih bahu-bahu die. Saya buat muke slumber je la mase maksdare saya cakap tuh, sebab belom sampai turn saya lagi kan. Ingatkan senang, rupe nye.... ALLAH je yang tahu perasaan saya mase tuh. Haa, kan dah kena tang batang idung sendiri. Nak atau tak nak, kene buat jugak la kan. Mase abang kacak tuh suruh buat lagi 1 round, saya da tak larat da nak buat parking. Penat-penat,.. sakit bahu la dok pusing stereng. Saya surrender. He3. Lepas tuh cakap saya nak balik. Btw, thanks ya abang kacak, sebab da banyak tolong saya. Sampai nak tertido lagi tadi, tapi tak buley nak tido kan. Kalau tak, kerja kite hari nie dok kutip tiang-tiang yang tumbang la yerk. Bukan nye belajar kete. ho3. Haa, lagi satu. Saya tacink taw tadi. Awak siap cakap "Tutup mulut, jangan bising". Haa, kan dah kena jebik dengan saya. Padan muke ! he3. Mane la saya tahu mulut saya nak bising mase tuh. Bak kate omputeh, involuntary action. Saya tak sengaja la awak. Sori. Lepas tuh, part yang awak cakap..... "Dah la tuh, dah ajar buat sekali nak banyak-banyak kali pulak". Aiseyyy, saya tak tahu kenape jadi gitu. Saya gabra pulak. Ha3. Lepas nie saya tak buat da okeyh. Yang tadi last.  ;) 




#JumpeHariSabtu










← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)