Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Makan HATI berulamkan JANTUNG !
Thursday 24 May 2012 | 8:18 pm | 3 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !




As we know, kite nie kan orang MALAYSIA. Bile dah nama nye orang MALAYSIA, dah tentu kite dah tahu, almost of them is orang MELAYU rite ? So, orang melayu especially yang duduk kat kampung, memang suka sangat-sangat makan nasi dengan ulam jantung kan. Alaa, jantung pisang tuh pon boley ape. Cicah pulak dengan sambal belacan, budu or watsoever. Perhhhh, sedap lah ! Lagipon, Ulam nie bagus ape untuk kecantikan + kesihatan. Saya pon suke makan ulam taw !


Tapiiiiiiiiiii......................... !!!!!!!!!!


 Hari nie saya bukan nye makan nasi dengan ulam jantung pisang macam kebiasaannya tuh. Yang orang lain dok makan tuh. Haaaa, saya makan HATI berulamkan JANTUNG manusia... Arghhhhhhh !!! Bengang kot....dah la makan hati berulamkan jantung manusia, tak sedap....tak kenyang....Bertambah-tambah lapar ade laa....Rasa macam nak makan orang je hari nie. Hadoi !


Seriously, saya moody gila hari nie. Saya nie bukan la penunggu yang setia. *straight to de point jek*  Pepagi bute lagi ayah dah anta saya pergi pejabat abang kacak. Okeyh, hari nie kitorang semua quite late pergi PMC. Pasai tuh saya tak kisah sangat. Emm, as usual abang kacak yang ajar saya rite ? Tapi hari nie die tak ajar saya. So, saya tak kisah sangat la. Asalkan ade orang yang ajar saya. Sampai je kat PMC, tengok-tengok ade budak pempuan lain yang blaja dengan cikgu tuh. Lahhh, ingatkan die focus nak ajar saya sorang. Rupanya, die ajar kitorang 4 orang sekaligus. See, ramai gile kot ! Kene tunggu turn by turn. Aiseyyyyy.....Nafas saya nie dah turun naik...turun naik dah ha...Hidung pon kembang kempis...kembang kempis je dok menahan amarah. Helllowwww, esok saya test dengan JPJ. Apasal buat main-main macam tuh ? Saya dah la tak cekap. Mase saya belajar hari nie 2 jam, bukannye 1 jam. SUMPAH, saya bengang giler-giler ! Dah la panas tahap gaban. Memang tak boley nak tahan la. Cikgu tuh pulak, tak organize betol-betol jadual die. Sape nak belajar, pakai ambik je. Budak-budak pempuan yang lagi 3 orang tuh pon dok mengomel macam-macam pasai cikgu tuh. Sepatut nya saya belajar dengan abang kacak, tapi saya pulak pergi belajar dengan cikgu diorang. So, rasa bersalah pulak nak belajar lebih-lebih. Macam dah terambik mase diorang. Diorang pon nak belajar jugak, bukan saya sorang je. Diorang pon ade test jugak dengan JPJ besok, bukan saya sorang je. Hishhhhh, tak puas hati betoi laa !  ;(   


Mak saya banyak menenangkan jiwa dan perasaan saya hari nie. Selalu je suruh saya banyak kan bersabar.  Bai de way, thanks mom !  ;)  LEBIU INFINITY MOMS !  



dalam perjalanan hidup ini penuh pancaroba,
kita diuji dan di duga tak mengira masa,
hidup perlu kesabaran menempuhi berbagai dugaan,
salah dan silap harus kita maaf memaafkan.


#Aku berserah dan aku tawakal kepadamu Ya Rabb...Semoga segalanya berjalan lancar esok...Amin.#









← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)