Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Kit vs Abang Kacak ?
Tuesday 22 May 2012 | 11:18 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


Hari nie jumpe abang kacak lagi ke ? Eh, takk laa ! Tak jumpe pon dengan abang kacak hari nie. Saya duduk rumah jadi bibik okeyh. Jadi bibik ? Saya kene jage cousin saya, adeq tehah tu la. Die demam, dapat cuti 3 hari. Tadi dia suruh saya ajar dia bahasa arab lagi taw. Saye tak ajar pon, sebab tak pandai. *sob-sob!*  T_T     Haa, die dapat cuti 3 hari kan ? Saya siap suruh die tambah cuti lagi. Habiskan terus minggu nie, sebab minggu depan dah cuti sekolah dah. *akal jahat*  Alang-alang cuti demam tuh, cuti terus je la kan. Tak payah pergi sekolah terus. Lepas tuh, boley pulak die cakap "Eh, mane boley. Adik kan dah cuti 3 hari, nanti cikgu bagi kerje sekolah tak tahu pulak" . Erk,..............Die jawab macam tuh ? Okey fine. Pergi la... *buat muke seposen*   He3~


 Haa, petang tadi saya dok leparking dengan mak saya n adeq tehah. Dok borak-borak kosong sambil makan buah limau + goreng pisang. Ngeh3. Bezz tuh. *saya suke makan!* Sambil dok makan, saya cerita la dekat mak saya 17hb hari tu besday kit n blablabla. Kit nie membe PLKN saya dulu-dulu. Kitorang rapat jugak la, sebab parents kitorang selalu jugak contact. Die pon rajin datang rumah. Motif saya nak bercerita dengan mak saya bukan pasai si kit tuh. Tapi pasai mak si kit tuh la. Die dah tukar nombor tepon. Die tak pakai nombor lame tu da. Sebab nombor tuh ade problem ape ntah. *line tak bape okey kot*. Tengah dok seronok-seronok borak pasai membe saya si kit tuh, boley pulak menyimpang jauh ke abang kacak. Woootttt....woootttttt.. Ape citer nie ? Mak saya cakap, "bile die tengok muke abang kacak, die teringat dekat si kit". Mak sambung lagi, "diorang tu lbey kurang serupa".   Aiseyyyy, mak rindu die ke ? Eii, merepek je kan mak nih. Lepas tuh, saya cakap la. "Em, mane de same diorang tuh. Lain laaaaa...Lain...Lain.." Ngeh3. Pastuh, mak cakap "ala, lbey kurang jerk". Hurmm, tak ley nak cakap pe la. He3~  Bai de way, saya harap raye nie kit dapat datang rumah lagi macam raya dulu-dulu tuh. Motif ? Saya nak makan buah-buahan yang die bawak. Sodapppppp lah ! He3~









← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)