Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Lebiu encik capital M.
Monday 27 February 2012 | 4:31 am | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype korang !


Sekarang nih masih lagi dalam mood bufday gurlz. *-* (gedik!)  Em, riang ria dalam hati tak terkata !  Thanks ya Mr P0tpet sebab lanje saye. Seronok banget ! Dapat makanan yang kamu lanje + + + makanan free dari stuff kedai tuh.. Memang mantopp la kan dapat makan free ritu. Double2 lagi. Haa, mula la tak taw nak sumbat kat mane dah makanan tuh. Pape pon, bersyukur dengan rezeki yang kita dapat. Alhamdulillah. =)

Leparking bersama Mr.popet tengok Adnan Sempit 2, memang terbaik la ! Lawak doe cite tuh. Law korang-korang yang tengok tu tak rase lawak pon... Terserah pada korang la ea. Pada saya, die tuh kelakar !  ;) After tengok wayang, die hantar saya balik. 0uh, kejap gila !  Sebelum nie, law kua macam tak jumpe jalan balik dah. ha3. * burok punye perangai ! * Nie sumer sebab kene follow jadual bus balek kolej. Adoi, sabor je la. Nak naik teksi ? Memang tak la kan. Mahal giler kot, saya bukannye kaye nak bayar mahal semate-mate nak balek kolej. Kalau terdesak tuh, boley la. *terdesak SAHAJA*

Sampai kolej, sumer keje2 dah tersenarai dalam kepale. Mak ai, banyak kot ! Jangan gelabah, slow2 jerp. Lame2 siap jugak. >_<  

Sekarang, otak saya banyak melayang-layang kat umah. Makkk, ayahhh, saya rindu kamu ! Tak sabar nak balek umah ! 6 hari lagi. <3  Siyes, lame gila tak balek umah ! Saya dah lame tak balek umah, tak bermakne saye tak jumpe mak n ayah saye okeyh ! Diorang selalu jugak datang sini, jenguk2 saya n bawak makanan untuk saye sekali. Tuh penting. hik3~  #homesick

Last sekali, nak cakap. Mr potpet, thanks sangat2 untok hadiah tuh. Comel giler ! Jam yang agak keperempuanan. =)  *saya cube jadi pempuan sejati lepas nie okeyh*

*jam mr.potpet hadiahkan*

Nie jam dari pakcik google. Tapi, lbey kureng same jerp. Awakkkk, saya akan jage jam tuh elok2. Jam tuh warna putih, hope tak kotor. Biasanya barang2 yang warne putih nih untuk mr.potpet jerp. Last2, saye pon kene gune barang warna putih jugak ke? 0uhhhhh...  ~_<   Lepas nih kene cuci dengan clean n clear la jam uw, nak make sure die sentiasa putih. ho3. *nebeng ngat !*  Jam kamu yang kaler itam tuh pon, calar sket. Sori dear, saye tak sengaje.  =.= Tangan saye ngader2 jerp nk hayun laju2.  =P






Kami sayang LETTA <3








← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)