Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Selamat tinggal 2011..
Saturday 31 December 2011 | 11:55 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^



Hey peeps !



Hari ke 7 cuti mid sem. Besok dah nak balik kolej dah. Siyes ! Memang tak bersedia lagi nak start kuliah n nak balik kolej. Biar la orang lain cakap saya nie yang paling selokkkk sekali nak balik kolej. Tapi kenyataan nye, tak pon. Nak cuti lame-lame lagi la ! Gov, tolong extend cuti nih plezzz... He3.  Kenape saye balik kolej awal ? Sebab nye, mak ngan ayah saya sib0k. * betol, tak tipu ! *  So, saya tak nak susah kan mak n ayah saya amik cuti sebab nak anta saya balik kolej. Esok mak saye dah dapat cuti free. So, sile manfaatkan cuti tuh. Ha, lagi 1. Besok nak balik dah, tapi barang2 still berterabur ni haa. Malas lah nak kemas. Haishhhhhhhh, tak de sape2 nak tolong pon. Kene buat sendiri-sendiri jerp. * saya malas 0keyh ! *




30 minit lagi tamat la hidup saya dalam tahun 2011.




Banyak suke duke yang saya lalui sepanjang hari dan bulan dalam tahun 2011 nih. Ade suke dan ade duke. Ade manis dan ade pahit. Ade masam dan ade masin. Dan bermacam-macam ade lagi la. 




Sweet moment, bile time cuti dapat balek umah. Walaupon balek sekejap jerp, cukup menggembirakan hati saya. Lepas tuh, keluar dengan Mr.p0tpet saya. Die bagi saya hadiah. * comel sangat ! * Saya akan jage die elok2. InsyaAllah. Kitorang pergi memenuhi nafsu makan. 0hh yeahh.. * saya memang kuat makan *  Then, part yang paling bez. Melantak tutti frutti. Nasib baik saya amik coklat. * suke sangat eskrim coklat *  Mr.p0tpet amik yang warne hijau. * apple kot *.  Aiseyyyyy, masam k0t. Kesian die. Tak larat nak kecikkan mate dah sebab terlalu masam. He3. Btw, c0mel sangat mase tuh. Then abihkan mase dekat buskin robin. 0uh, bez giler2. Bile maok bawak saya pergi sane lagi Mr.p0tpet ? Selain Mr.p0tpet, kawan2 ku yang sentiasa menceriakan hari2 ku tuh. Memang tak b0ley dilupekan. Part kitorang jadi ikan sardin. 0uh, memang sweet. Memang keje giler la ! Korang pernah jadi ikan sardin ? Mesti tak penah kan. Try la jadi ikan sardin sekali, memang seronok. he3.




0keyh, cukup la sampai di sini saje. Akhir kate, saya nak memohon maaf kalau saya ade buat salah sepanjang tahun nie. Especially, to someone. Saya tak tahu ape salah saya n ape salah kamu. Tapi xpe la, saya nak mintak maaf jugak. =)





Harapan dan azam untuk 2012 ?


Bes0k la saya p0st. InsyaAllah.






Selamat tinggal 2011.  <3








Sayonara  =,=





← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)