Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Menyampah dengan kamu !
Thursday 29 December 2011 | 11:25 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^



Hey peeps !




Hari ke-6 cuti mid sem. 




Nak tahu wat happen ?




 Straight to de point jak lah ! 




Ade la sorang mamat nih, die pakai spek mate bingkai hitam. Die bur0k sangat 0keyh ! Haa, bile dah menyampah + bengang tahap gaban. Yang elok, nsem, comey l0tey tuh, sumer akan jadi buruk tahap + + + + +.... * ini kenyataan, tak tipu ! *  Dah laa ***** macam giant ! hey, kaw ingat muke kaw tuh market pe ? Pergi mam laa ! Menyampah giler tengok muke kaw. Hope lepas nih aku x kan jumpe + tengok muke kaw lagi dah. Tak kisah la kat mane2 pon, dalam lubang jam*** ke, lubang cacing ke, pe ke. Aku memang tak hingin langsung la tengok muke kaw. Kaw nih memang penipu besar ! Dah la membazirkan mase aku jerp dok kat situ. Asal, kaw ingat aku nih tunggul kayu pe ? 0uhh, s**t laaa.............. Lepas tuh aku kene b**** m*****. Banyak shantek muke hengk0 ! Hope lepas nih kaw akan m***is. Semoga, orang2 lain tak teraniaya macam aku.




and....




Thanks to someone, sebab sudi dengar bebelan + amarah saya tadi. Involuntary action ! Sori sangat2 law setiap patah perkataan yang keluar dari mulut saya, b0ley membuatkan hidup kam0o tak senang dan tak keruan. Lagipon saya tengah frust + tension + fedup dengan mamat tuh. Saya nak pangkah kat muke die besar2 ! Padan muke ! Bluerkkkkkkkkkkkkk, menyampah !






* sori to readers, coz ade terkasar bahase *








p/s : sumpah ! nih bukan cinta punyer pasal. Memang tak tipu !














← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)