Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Facebook timeline ?
Monday 26 December 2011 | 5:00 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^



Hye peeps !



Hari ke-3 cuti mid sem. Sangat2 membosankan ! Sebelom nie punye la sibok nak cuti kan. Suke sangat dapat balek umah. Bile dah cuti, then dah dapat balek umah. Hamek nak kaw ! Kan dah bosan terperap jerp kat umah. Dah la musim hujan, so aktiviti di luar rumah susah sikit la nak dijalankan. * skema nye ! * Tadi dah mintak tolong my mom's bawak saya keluar nanti. Sebab tak mahu naek moto. Nanti hujan, then habis la basah. Lepas tuh, balek kolej demam buat kali yang ke-3. Er, tak sanggup dah la. Cukup ! Cukup ! Demam yang hari tu pon dah tak larat nak bawak diri dah.  =..=   0keyh, habis ! Tak nak mengarut panjang2 lebar kat sini.



Korang semua mesti dah tahu kan yang facebook sekarang nie dah UPGRADE baru. Facebook timeline. Ntah2, korang semua dah gune dah pon facebook timeline nih. Saya sorang je yang ketinggalan zaman. Hurmm, Ape bende tu ? Bez ke ? Private tak ? n macam2 lagi soalan yang bermain kat kepale saya nie. So, buat mase nie, hati tergerak jugak la nak gune timeline nih. Sebab tengok macam bez, sebab die ade cover kat atas tuh. Memang shumell lah kan ! he3. Tapi, dari segi privacy nye. Belom pasti lagi. So, biar je la dulu. 



Saya sempat jugak usha2 timeline nih tadi. * siap klik button learn more lagik ! *



Jom laa tengok !




[ mestilah kene ade intro dulu kan ]




[ cover facebook korang ]




[ stories ]




[ Apps ]




Tuh la timeline. Sekarang dah dapat bayangkan macam mane rupe timeline kan ? Korang rase shumel tak ? My frend cakap, serabut jerp. Die tak suke tengok. Adeshh, lagi laa membantutkan niat saya nak gune timeline nih. Tak nak support langsung ! 



Now !







Tengok tuh, dah 69 orang kawan saya gune timeline nih. Saya ? Belom sampai serunye lagi la kot. hak3~







p/s : law korang rase mate korang kabur tengok gambar tuh, rajin2 la klik pada gambar tuh ye.      * foto zoom *




#sayonara











← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)