Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Bahagiakah aku ?
Saturday 24 December 2011 | 12:00 am | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !


0keyh, tajuk ntah pape kan ? Saje je wat tajuk cam tuh. hak3. Sebenarnya, nak bagitahu yang saya dah balik rumah ! Alhamdulillah. Selamat sampai. Walaupon, macam2 perkara terpakse ditempuhi, dilalui, dilihati, dan bermacam-macam 'di' lagi...... akhirnye, saya sampai jugak rumah. * selok sket la *  Jalan sib0k jugak la KOT. Kenape KOT ? Sebab saya tak pasti ! Oh ya Allah, kenape pulak saya tak pasti ? Sebab nye, saya cume tid0 jerp dalam kete tadi. he3.. =.=   Sweet tak ? Sweet tak ? Mesti laa sweet kan !  Lagipon, letih sangat. So, tido merupakan solution yang sangat2 lah baek nye. * untuk aku jerp okeyh ! *  


Haa, sekarang kan bulan 12 a.k.a hujung tahun. Rasanya, ramai dah familiar dengan fenomena bulan 12 nih.  * hujan + banjir *  Sepanjang perjalanan saya dari kolej ke rumah, asyik hujan jerp. Tapi, hujan setempat-setempat laa. * Tuh merupakan salah satu faktor kenape saya tido dalam kete tadi. zzzzz !!! *  Ade 1, 2 tempat dah nek air. Korang tahu tak nek air tuh ape..? Nek air tuh law x silap, dah hampuh dah rumah die. Agak2, paras buku lali je kot. * tak pasti. maen tembak je gune senapang berok *  Ade jerp orang kitak dah pasang khemah kat atas2 bukit tepi jalan tu ha tadi. Agak nye rumah diorang dah banjir kot. Kesian sangat tengok diorang, just pasang khemah jerp. Tak sejuk ke dorang tuh ? Tak de binatang yang berbise kah ? * simpati * Bagus kan dorang. Boley survive hidup sendiri. Tak macam sesetengah orang tuh, tak reti langsung nak bersyukur. 0keyh, st0p ! Tak nak laa mengarut panjang2. he3.


Bahagiakah aku ?

Iya iya la ! Bahagia sangat2 sebab dapat balek umah then jumpe my parents. Rindu sih sama mereka. < 3  Macam2 kitorang borak masa dalam kete tadi. 1st, bonda guek tanye pasal diri guek laa. Dari ujung rambut sampai hujung kaki. * normal la tuh, kan mak kite *  Then, die tanye pasal kelas + lect. * lagi la normal kan, nak tahu sama ada anak die blajo or maen *  Then, die tanye pulak pasal kengkawan. * nie lagi la bertambah-tambah normal nye. mak perlu la tahu sape kawan anak die. betol tak ? *  So, tugas saya hari nie sebagai seorang responden, kena laa jawab sumer soalan2 yang diajukan tuh.  >_<


Untuk kengkawan saya yang dari sabah n sarawak, korang jage la kolej tuh baek2 ya ! Kesian korang tak dapat balek. Korang jangan la sdey2 aw. chill ~   =)













← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)