Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
My View My World Contest
Sunday 13 November 2011 | 5:09 pm | 2 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^




Hype !


Harini, baru terasa nak join contest Cik Nuurul a.k.a CN


Dari dulu lagi CN ajak taw. CN sayang saye lettew. Betoi tak ? * perasan lebey ! *



Eh..eh...ade bukti taw, meh tengok nih.




 tapi mase tuh tak taw nak letak gambar ape. Al maklum la, saya memang giler kamera. Tapi...............semua gambar dipenuhi dengan muke2 saya jerp. He3. Gambar pemandangan tak banyak sangat la.


Now, nak tunjuk gambar2 yang ade dalam folder saya. Harap2 gambar nie terpilih la n saya boley menang.
* angan2 Mat Jenin, kalau ade rezeki termakbul jugak *


Saya lbey suka tengok bukit. 
* kat umah xde bukit *




.:: Kampung Halaman :..






..: Broga Hills :..





* abaikan manusia2 dalam gambar tuh *

p/s : kalau gambar kecik, klik pada gambar untuk membuat proses tumbesaran. he3



Jom, baca syarat2 yang CN tetapkan.

1. Contest terbuka kepada semua blogger yang beralamat di Malaysia sahaja. * Malaysia *
2. Nak follow CN boley, tak follow pon boley. Better follow, dpt thu pe2 update dri CN.         * dah follow *
3. Buat entry ringkas yang bertajuk "My View My World Contest". * ni entry saya *
4. Letak banner dalam entry korang. * tuh kat atas sekali *
5. Upload gambar pemandangan yang paling cantik yang korang ade. Tak kisah la kalau terpampang muke korang sekalipon. * done ! *
6. Jangan lebih dari 3 gambar. * cukup 3 gambar *
7. Gambar tuh mestilah original, bukan nye ambil dari sumber lain. * original *



Okeyh, hadiah belom diketahui lagi. Surprise lettew kan. 


Nak join tak ?
Pergi kat sini -> Klik !



Cepat join ramai2. Last contest 1 December 2011.





← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)