Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Delete Caller Ringtone Maxis
Friday 11 November 2011 | 12:56 pm | 1 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^



Korang nak tahu tak, maxis kan ade offer CRT free untuk 1 bulan. Saya selalu guna CRT tuh. ho3~


Free je kot. Tapi, untuk 1 bulan je kan.


Tapi !


Saya guna tiap2 bulan free. Bez tak ? Bez tak ?


 Nak tahu macam mana saya boleh dapat free tiap2 bulan ?


Senang je,
Korang kena ambik CRT free punye taw. Lepas tuh, korang guna laa sampai cukup 1 bulan. Bila dah cukup 1 bulan, korang terminated laa CRT yang korang buat mula2 tuh. Lepas tuh, korang buat CRT lagi. So, dengan cara nie korang boleh la dapat CRT free tiap2 bulan. *kredit untuk kawan saya yang ajar saya*



Tapi !


Sekarang nie dah tak boleh nak terminated CRT gune *100# dah. Tak tahu kenape. Maxis ade prob, or dia dah upgrade perkhidmatan dia. Kalau nak delete CRT, korang kena online. 


Mase duduk kolej dulu, selalu guna CRT. Tapi, sekarang dah tak guna. Bile my bie mintak saya ajarkan, blur kejap. Sebab dah tak boleh nak delete guna *100# tu. Bila korang pergi dekat manage CRT, die ade kasi laman web. Dah tak de dah pilihan untuk delete CRT tuh.


So, kalau korang nak delete CRT korang. Meh sini saya nak ajarkan.



1. Pergi kat laman web nie. -> Klik !

2. Klik register. *klik pd gmbr klu x nmpk*




3. Penuhkan maklumat yang dia nak.



4. Dah siap register, bukak mesej pada tepon korang then sign in. *die akan antar pasword*




5. My Account  >  Manage Caller Ringtones.




6. Tekan button DELETE then click OKEY.



7. Click CONFIRM.




Now, dah siap .  =)



Senang je kan ? Betol tak ?



Lepas nie kredit korang tak kan kene tarik lagi.





Adios  :-)




← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)