Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
Surat cinta dari dia.
Thursday 20 October 2011 | 1:17 am | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype !

Sambil lepak2 dengan mak tengah hari tadi. Tibe2 ade dengar bunyi motor posmen. *xreti nak buat bunyi*
Cepat2 saya lari, nak pergi amik surat. Excited bukan main lah ! Macam tak pernah dapat surat jerk. Ha3.

Hari nie saya dapat surat cinta dari dia taw. Dah lame taw tunggu. Er, lame ke ? Padahal baru 2 hari tunggu. Em, kira lame jugak lah tu kan. Risau jugak takut surat tak sampai. Ho3. 

Bukan pe, posmen kat umah nie, giler2 sikit. Kadang2 dia anta kat umah orang lain. Menyusahkan orang lain jerk. Kalau dah malas, tak payah keje okeyh ! Ramai lagi orang kat luar tuh tak de keje. And ramai jugak yang nak jadi posmen kat luar sana tuh. Sebab nye, hari2 boleh merempit. Ke sana ke mari. Jalan tuh boleh di katakan penuh dengan cap tayar motor dia je la.

Em, lepas amik surat. Pergi semula dekat mak. Then makan nasi. Mak pon mula bertindak sebagai wartawan tak berbayar. ha3. * kuang ajo punyer anak *  


mak : Surat ape tu ?
anak : Surat saya la.
mak : Ade pe dalam tue ?
anak : Ade blablabla.
mak : Awak nak buat ape dengan mende tue ?
anak : Saje2. He3.
mak : Sape bagi ?
anak : Haa ? Em, my bie bagi.
mak : Bape kene bayar surat tu ?
anak : RM4 je mak.
mak : Ishh awak nie, tak habis2 nyusahkan dia.
anak : Biar la. ho3. 



Perbualan diteruskan lagi sampai la habis makan tengah hari. Macam2 dia tanya. Tak larat den nak jawab. Adoyai !


Em, mak saya kesian banget kat dia. Tapi saya ? Tak pon. Ha3. Kejam tak saya ? kejam tak ?
Em, tak kan. hik3. Takpe la, sekali sekala.



Ini surat cinta saya !



Cekidout ya.




Em, cantik kan muke depan dia ? Tak tercemar sangat pon. Meh kita tengok yang belakang pulak. Macam mane rupenye.



Nie la rupa belakang sampul surat tuh. Hancur sudah !
Ha3. 
Macam orang tak penah bukak surat je kan ?
Sengal !!!!









← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)