Selamat Datang | Blog saya tak sehebat blog awak. ;) | Do follow mine kalau mahu | DASHBOARD



Bel0g AkU pUnyEr sUkEr <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1409074886836510992\x26blogName\x3dbEl0g+AkU+pUnyEr+sUkEr\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://missp0tpet.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://missp0tpet.blogspot.com/\x26vt\x3d-1674981235031040917', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
cEritErA

0wnEr

tUt0riAl

iNf0
╰♥╮ Seharian bersama keluarga ╰♥╮
Thursday 27 October 2011 | 10:57 pm | 0 p0tpEt(s)

Assalamualaikum  ^-^


Hype uolss...


Opss, terspeaking pulak !


Hari ni saya dan family keluar. Bez sangat-sangat lah kan. Dah lame memerap dalam rumah nie, tak buat ape-ape pon. Keje makan + tido + on9. Memang terbaik la kan.


So, harini baru laa terasa bebas sikit. Em, sikit je laa kan. Saya dengan family bukannya keluar bershopping ataupun makan angin. Lambat lagi laa kitorang nih nak pergi kat tempat-tempat macam tu. Maklum la, parents saya sentiasa sibuk. Sibukkkkkkkkkkkkkk memanjangggggggggggggggggg. Jarang ade kat rumah nie.


Hari ni, mase sudah diluangkan bersama. * maaf kalau penggunaan bahasa salah * Saya balik rumah mak saudara saya kat somewhere dan leparking-leparking kat sane. Ho3. Borak-borak kosong + bincang pasal nak balik kampung hujung bulan 11 nih. Mak saya dah siap tarikh dah nak balik kampung, 30hb kalau tak silap. Tapi, tarikh tuh bakal tertunggak disebabkan saya.


Opss, ape salah saya ? Kenapa sebab saya tarikh mak balik kampung kena tunda ?


Em, nak tahu sebab ape ?


Sebab nya, saya belajar. Mak saya takut saya takde cuti. Waa, sedihnyer. Hurmmmm, ;(


Makkkkk, jangan tinggalkan saya okeyh ! Saya nak followwwwwwwww jugak... Tak kire ! Tak kire !


Lepas dah abih bincang pasal balik kampung, kitorang lepak-lepak depan tv. Layan citer indonesia, Putri Yang Terbuang / Bertukar. *tak ingat tajuk* Hadoi, berbelit-belit jer citer die. Serabut laa. Tapi, still layan tengok citer tuh. *bengap ke hape?*


Pukul 3 petang, citer tu pon abih. My aunt pon dah tak de, sebab pergi sekolah. Kene ngajo la pulak kan. Then, kitorang pon gerak balik. Disebabkan siang masih muda, saya ajak ayah saya pergi rumah sepupu. Saje je jenjalan. Kalau sampai rumah awal pon, takde buat ape-ape jugak.


Sampai rumah sepupu, anak die yang bongsu tengah makan nasi. Lame jugak laa lepak kat sane. 


Tibe-tibe, penis anak kakak sepupu yang bongsu tuh berdarah. Ho3. Dahsyatttt ! Entah ape la yang die main dengan abang-abang dia kat lua tuh. Maklum la, semuanya sebaya jerk.  Tapi, dia kan hero. Mane boleh nangis, darah sikit je pon. Cuma buat muke tacink jerk. He3. Lawak-lawak. Nyendeng-nyendeng kat badan ayah dia. Kalau ngadu, kompem dapat sakit lagi. Nakal !


Dalam pukul 5, kitorang gerak balik. Tapi, bukan balik rumah terus ! Ade 2 destinasi lagi kitorang singgah. Malas laa nak mention kat sini. Jari pon dah letih menaip. Huhhhhh.



Akhir sekali, nak cakap :
Sori awak, saya tak mesej awak pon hari ni. Kena duduk sorang-sorang je kan. Lagipon, kat sana line tak okey. Tak tahu la ape masalahnye. And, gudluck untuk paper STRENGTH besok ♥  Study rajin-rajin.












← Past | Present →
Je t'aime ♥


Assalamualaikum n hye !
Nie belog kepunyaan saye, missp0tpet. Sori sgt2 law ade sape2 yg terase hati dgn ape yang saye coretkan. Em, tak suke dengan belog saye ? Nyah kamu dari sini !

Letta's
Daisypath Anniversary tickers





Cop tapak kaki

Hype k0rang !

Tinggalkan cop tapak kaki k0rang kat sini 0keyh. Tenkiu ;)





follow missp0tpet here!

Hype k0rang !

Follow saya kalau mahu. =)